13.15 du är det bästa som har hänt mig!

njaaeh, inte riktigt ;) hah bara att låten som jag lyssnar på såe ;D
hah
ajjjjjjjjjjjjj! jag trillade i trappen för ca 10 minuter sedan, och nu är min fot blå :(( bajssköröv :D
men jaa eftersom jag har tråkigt, så kanske det kommer en lista, men vad vet jaa???:D

Den/det senaste:

Du åt? - GODIS :D
Du drack? - CÖLA
Du kramade? - HM... ;D
Du tittade på tv med? - MYSELF I BELIVE
Du satt vid datorn med? - NOBODY
Du sov med? - DENI:D
Du skrattade med? - ANDREA BÄST LINDH :D
Du brottades med? - HM.. SVÅRT ATT KOMMA IHÅG
Vad ska du göra imorrn?  - BAJSA
Vad har du gjort idag? - STÄDAT MITT RUM OCH TVÄTTAT -.-'
Va det kul? VAD TROR NI?
Vad vill du ha? - ALLT :D
Vad har du för mycket av? - MAN KAN ALDRIG HA FÖR MYCKET AV NÅGOT? ;D
Är du singel? - FRI SOM EN FÅGEL :D
Är du kär? - PFT, SÅN SKIT SYSSLAR INTE JAG MED
Vad vill du göra nu? - HÄMTA MITT LYPSYL
Planer till helgen? - HELGEN ÄR SNART ÖVER, DÖÖE?
Har du mer än 5 tröjor? - NEEE??
Har du mer än 2 byxor? - NEE?? JAG ÄR NAKEN VARJE DAG
Vill du sova nu? - NJAAA, ELLER VAFAN SÄGER JAG, SJÄLVKLART VILL JAG SOVA¨

Kryssa i för det som stämmer in på dig:


Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[ ] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[ ] Du är osocial

Antal: ... 0

Anorexiabarn:
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det enda
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[ ] Du tappar hår
[ ] Du fryser ofta 
[ ] Du äter knappt något

Antal: 0

Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv

[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[ ] Du älskar ditt utseende
[ ] Om någon säger att du är ful blir du väldigt arg.      
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa.
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tycker att du vinner överlägset i snygghet

Antal: 0

Emo-typ:

[ ] du skär dig
[ ] du har svart hår
[/] du bär ofta svarta kläder
[/] du målar dig svart runt ögonen
[ ] du har dåligt självförtroende
[ ] du vill dö

Antal: 2

Fjortis:
[ ] Du säger ofta da
[ ] Du använder "v" i alla meningar och ord du använder
[ ] Du har mycket smink -
[ ] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du bär ofta korta kjolar/linnen -
[ ] Du är 14

Antal: 0

Nörd:
[ ] Du älskar att läsa
[ ] Du kan allting om datorer och sånt
[/] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris.
[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker

Antal: 1


Kärlek, vänner, familj & liv:

Är du kär? - MEN NEEJ! :D
Är du tsm  med någon? - JAG HAR MIG SJÄLV, RÄCKER INTE DET? ;D
Har du varit tsm med någon? - JA MEN, DET HAR VÄL ALLA? :D
Skulle du kunna pussa någon du var ihop med? - NÄÄ?? :D
Har du fått nya vänner den här månaden? - NJAEH, I DON'T THINK SO ;D
Vill du ha fler vänner? - NÄÄ, JAG VILL DÖ ENSAM :D
Har du för många vänner? - JAPP :D
Är du ovän med någon? - ALLA!!
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - NOEP
Är dina föräldrar skilda? JOEP
Har du riktiga syskon? NÄÄ, ALLA MINA SYSTRAR ÄR BARA EN ILLUSION
Hur många bor du med? MIN PAPPA
Är du lycklig? NÄÄ, ALDRIG :D ALLTID !!! :D



Jag tycker verklkigen att ni ska kolla hur otroligt seriös jag på svaren :D haha

ni får ha det så bra, så ses vi senare :D


over and out from dahl!


lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

gud så seriös du är! jag fattar det knappt! :o

2010-03-22 @ 08:07:25
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0