21.02 tears of pain tears of joy, one thing nothing can destroy

ajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj
faaan vad jag har ont i munnen, det gör sjukt ont efter ännu ett förödande besök hos tandläkaren, för att dra ut ännu en tand med en farlig rot som förföljer den..
förövrigt knarkar jag SALEM AL FAKIR's låt keep on walking, :) en fundrundransvärt bra låt faktiskt :)
Salem Al Fakir – Keep On Walking där har ni den ;D

vad gör ni alla idag då? :))

nu ska jag fortsätta att städa, sedan baka ngt gott som jag kan ha till kvällens film ; POIROT <3333 underbarrt :D haha eftersom min kära far åker och spelar badminton... seennn den sista punkten :D

någon som vill komma och bo hos mig från tisdag till fredag nästa vecka? ;D haha pappa är iväg IGEN ;D

mitt i flummandes tider får ni en bild av moi ;D



det var allt för mig :) haha kanske kommer ett inlägg till ikväll bara för att kompensera med de dagar ni missat i mitt liv ;) hehe

LOVE from

lätta ditt hjärta!
Postat av: elin

hahah, och här sitter vi och kollar på lilla melodifestivalen klipp på youtube, haha. pöss johannagöll!:D

2010-03-03 @ 19:52:01
URL: http://ehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0