08.29 vi går i första ring, och jag fattar ingenting.

hejsan alla korgar.
nu sitter jag här och tittar lite på sex and the city 2, helt fenomenal. :)
väntar också på att klockan ska gå, för att jag börjar klockan tolv idag, men eftersom att man bor i detta så kallade skithål, så måste jag ta bussen som går nio, eftersom det andra bussen går så att man är framme 12.40... inte så kul...

alltså det här med inlämningar, fotboll, skola, är egentligen mer än vad jag klarar av, eller så är det bara en vanesak. jag vet inte... återstår att se. idag blir det nog ingen träning i allafall eftersom att jag inte hinner.. inte så kul.


nu ska la jag fortsätta, och börja göra mig iordning antar jag. :)

för att jag är så cool och tar cambilder.

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0