11.13 just face it brother

i guess it's time to face the truth.
jag är dålig på att uppdatera. men det komer ett inlägg lite då och då. :) men det gillar ni jag vet.
det är även offeciellt att jag är sjuk med feber spyr och ont i huvudet samt magen.. mjo.. inte så tummen upp..
skolan har ju börjat, eller ja förra veckan faktiskt.. det är chill men schemat är inget man kan älska direkt. men det får gå helt enkelt.

JAG VILL TRÄNA SÅ SJUKT MYCKET NU! ;s MEN VAFAN, har ju varit sjuk i minst 5 veckor, det är bara att vänta på att skiten försvinner..


jag sitter nu här och försöker installera grejjs till min skoldator som jag fick av skolan, shyssta puckar fan! :D men det tar dock sån jävla tid.. :( men framsteg blir det..
btw. jag skulle så att säga äta frukost förut.. men eftersom att brödet var mögligt och mjölken var sur, så blev det inget med det heller. så nu är jag hungriiiiiiig! :(

(ack vilken fin bild ni fick! )



over and out from dahl!



lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0