12.44 nostaligskt snack, en hejdlös kväll!

hej hopp gummi,
gårdagen var mer än toppen mina damer och herrar. men inte alls sliten dagen efter?? ehm jo.
det snackades nostalgiskt om minnen man varit med om tillsammans, och skrattades hejdlöst, helt fenomenal avslutning på lördagskvällen. dessvärre kunde inte Sahlbergan komma, men hon fick skylla sig själv tycker jag, för oj om det var kul alltså? :) mohahah

idag vaknade jag av att pappa sa att han skulle ner och rösta, i det så omtalade valet, :p sedan så gick jag upp och frukosterade, efter det bar det av till min lilla farmor, och lämnade våra uteblommor, som hon ska ha i källaren. jag ska snart laga mat, sen ska jag kolla in damernas fotbollsmatch mot hjo! LYCKA TILL FLICKOR!

nu ska jag väl joddla vidare mina vänner! ha det bra! :)


jag vet att ni älskar cambilder.

over and out from dahl!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0