13.04 som den flötmunk jag är

hejsan igeen :)
har precis vaknat, och är rätt trött. vet ej hur jag ska kunna gå upp och hinna med bussen till skolan imorgon.. men det får gå helt enkelt. :)
igår kväll chillades det med Ellinor Bergström, en av de bästa jag vet, vi gick ut och gick i typ 1-1½ h det var helt awsome, sen så keka vi lite för när vi kom hem till mig så stod min far och lagade mat, inte allt för dåligt, men ja.. imorgon åker min pappa, inte kul! men det ska väl gå galant, :) får väl skaffa mig en inneboende, :)
jag förväntar mig nu också att träna på tisdag, om allt går som planerat, eftersom att jag börjar må bättre, :)

herrejefflar vad sugen jag blev på big mac nu? ;o den lilla flötis jag är :D

mum vad gott det ser ut? :D


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: ida

du måste träna! för jag måste träffa dig! :D <3

2010-09-05 @ 20:20:21
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0