13.48 svampar, mossa, och troll i min trädgård.. det betyder väl bara höst?

jag vet att jag egentligen borde uppdatera mer, men jag orkar inte verkligen.
ikväll är det i allafall mys med flickorna från vt som det en gång var, ack vad vilka tider. <3
igår var det ålle, men dessvärre så gick jag inte dit. det får bli nästa ålle..

är det inte mysigt nu när det börjar gå mot höst också, löven ändrar färg, och nuddar mark, det mörknar ute, och man tänder ljus och tar fram te och varm oboy kopparna, helt fenomenalt, :)

nu ska jag väl byta i diskmaskinen, göra mig iordning, och ta det lite lugnt i några två timmar, sedan kommer ellinorisen hit, och vi åker till k-torp. inte illa mina vänner!






over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0