13.53 så sjukt deprimerande, ända ner till skorna.

sitter döende i skolan och har bara för jävla tråkigt.
har precis haft min andra lektion vilket var idrott, även fast att det inte var ansträngade någonstans, och för de korta 100 meter jag kunde springa innan näsan täpptes igen, så var det riktigt skönt att få känna vinden i håret igen, jaaaaaag saaaaaknaaaaar fooootboooooll!
, rätt chilliga tisdagar ändå, när man har tre lektioner.
allmänt frustrerad,.. något annat hemskt... ingen träning idag heller... åt helvete med det, så sjukt deprimerande
på torsdag skiter jag i om jag är sjuk eller inte, då SKA jag träna!
näste lektion på schemat är datakunskap, sen slutar jag. göttans det.

så, när jag kommer hem till kära lilla mamma, ska jag övertala henne att flöta en skvätt, inte alls apabajs.

men jag börjar snart min lektion, så ska väl gå antar jag.. eftersom min lärare är en riktigt bitter liten tant! aj :(



over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0