15.34 jag gömmer mig bakom blomman!

hihih, vet ni vad jag gör för tillfället? :D
jag gömmer mig för jultidningsförsäljarna, för jag ORKAR inte öppna dörren och låtsas vara trevlig, vilket jag inte är... eftersom jag är sjuk... :P men sånt äre :D
men livet är bra gött ibland..
inte för att vara den, men jag behövde nog vara sjuk för jag har varit så uppstressad så länge så om jag inte hade tagit det lugnt snart hade jag nog sprängts... inte så trevligt.

nu ska jag dricka upp mitt te, (the) (teh) hur fan man nu stavar det, hihi :D

denna underbara låt 
och grupp, lyssnas det numer flitigt på tack vara min kära motsats till systeryster Sarha kokofläng Eng! :D




over and out from dahl!


lätta ditt hjärta!
Postat av: MatildaK

aww gulligt johanna ;)

2010-09-04 @ 12:40:18
URL: http://matilduuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0