18.20 jag säger inte nej till'et

jahopp, nu försvann hela mitt inlägg, så jag gör la om det då i guess. :)
jag ska snart bege mig mot min mor, vilket kommer bli toppen.
hon ska hjälpa mig att göra inbakade flätor tills imorgon då det är skolfotografering, och då måste man se ut från sin bästa sida.  har förövrigt hittat en hel del partyklännigar jag vill ha, samt ett par partyskor, :)





vad tycker ni? :))


ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig, ge mig!


japp, bloggas la imrn :)

over and out from dahl!



lätta ditt hjärta!
Postat av: ida

fiiina tyckte jag då va ;D

2010-09-19 @ 20:40:54
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0