20.27 busigt värre, mjorå!

men tjenare mina vänner ;D
nu har jag inte bloggat på hela dagen, men ni gillar't...
förövrigt känns det som om jag slukas av skolan och fotbollen, det blir för mycket för mig.. jag drunkar snart, och om jag inte får någon som helst fritid spricker jag snart. ajdå.. :(
imorgon är det träning och det känns väl bra, men innan det, ska det orienteras på berget, och sen blire datakunskap, vilket betyder att vi bara ska ha två lektioner i morgon, helt okej.. :)
idag tog vi skolkort, och det blev säkert awsome. haha värsta poserna ojoj :)


jag sitter förövrigt här och chillar i min dahldress boxarflätor, samt precis käkat lite donken mat, helt toppen när min pappis drar med sig sådant hem till mig... :)


men nu ska jag kanske ta tag i lite läxor, samt att sova, så jag inte blir ett fall för Maslow's behovs trappa.. :P och för er som inte vet vad det är, kolla upp det på google ;)

nu ska jag väl rodda vidare vännerna mina!

erkänn, det ser toppen ut? ;)


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0