07.51 let you put you hands on me and my skintight jeans tonight

tjingeling!
jag ska snart ta på mig mina kläder och packa idrottsväskan.
jag ska åka moppe in till skolan idag med andrea. hahahah. känns säkert.      
men hursomhelst så är det träning ikväll och det ska bli så otroligt skönt, förmodligen kmr vi vara i kinnarp, eftersom det har regnat så så tror inte jag att planen i vartofta har torkat upp tillräckligt ännu. men vi får se.
imorgon är det partaj också men jag vet inte riktigt om jag ska gå och så vidare än, men det blir nog finfint.
i helgen kommer jonathan som vi ska ta hand om, och jag ska försöka jobba ihop lite pengar på intersport
genom att säga hej och inventera lite osv. skojigt... nä inte farligt.




bara för det är gullig!

before i melt like snow i say hello, how do you do?!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0