08.19 Du ser inte men hör hur jag frågar, vem är jag ikväll?

alltså, hej...
jag har verkligen fastnat för melissa horn.. o jaaa jag vet att hon har "funnits" ett tag.. men jag har bara inte insett hur otroligt jävla bra hon faktiskt är.. musiken är sånädär som gör ont, och tillhör det förflutna. fintfint. älskar verkligen sådan svensk musik, väldigt storslaget...   kanske borde göra en ny lista på spotify, o hur jälva illa kommer inte spotify bli nu då eller?, man får bara lyssna på samma låt 5 gånger, och har 10h i månaden. jävla bajs.


en kväll i början av juni, då många tårar fälldes,
varför har jag ingen aning faktiskt..
där var jag, en kväll i början juni och slutade nian.
foto:
LisaG

tjenamoss!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0