10.32 finns inge rätt inge fel alla kör sin grej å om du för så gör jag som dig

tjingeling! jag är nu hemkommen från danmar sen fyra dagar tillb aka, jag har också tränat ute i vartofta första gången, vilket var jävligt gött. jag drar historien om danmark sen när jag har mer tid, eftersom att jag ska städa lite i husvagnen som nu är hemma också :) ta hand om min tvätt, sen sätter jag mig på en buss emot stora staden falköping och mellanlandar hos mor min, sen ska jag ta tåget 15.50 till göteborg för att träffa min syster och vara barnvakt. askalas! :)


som ni ser på bilden så har jag bränt mig liite oanständigt för mycket för det känns vill jag lova...
vem kunde tro att sverige kunde bjuda på en sådan sommarvärme i mitten av april. najs!



så länge moralen är galen



lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0