16.30 i thought of what we did last night, got me crazy


bara för att ida molin är galet jävla bra! :D



tjena, hej, tja, hello, hola, guten tag.
ah hej. jag är hos papa nu då, efter en halv vecka hos mamma med två små busiga barn är livet ganska slitet, har ett ton läxor att göra, och fundera på hur f*n jag ska skicka in mina inlämningar till mina lärare när mitt groupwise inte fungerar. livet är hårt när de skulle in innan påsklovet, men jag kan dessvärre inte göra så mycket åt det just nu. fml.


i never thought i would be soo simple but i found a way,
and i always thought that i'd be to crazy but i found a way
if you're open up you mind
it's gonna take some time to realize,
but if you look inside i'm sure you'll find
over your shoulder you know that i told you
i always be picking you up when your down
so just turn around.

lätta ditt hjärta!
Postat av: idaaa

du kan vara bra din sötunge!!! :D <3

2011-04-25 @ 22:03:40
URL: http://idamoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0