14.00 come on get me on the floor

insåg just att det är nog dags att jag tar tag i detta igen. jag har haft lagom mycket för mig, varit ute på apu i fem veckor och ska göra min sista vecka snart, det ska bli skoj, jag har haft det jätemysigt i vartoftaskolan. jag tror till och med att lärare skulle kunna vara något för mig! :) jag har spelat odencup och mitt knä gick åt fanders, men jag är på't igen så det är lugnt. jag har partat någorlunda med mina vänner och jag har haft det kanon.

det var väl meningen att sandra skulle kommit igår, men hon var för lat för att hänga med ut i fredags och igår så var det dåligt väder för att sitta inne och dricka kaffe och prata.. hahaha, men det är lugnt, jag gillar dig ändå... (ibland) (a)

nu ska jag skriva färdigt receptet på vörtbröd som jag och pappi ska baka! underbart.

jag ska försöka att vara mer aktiv, men såhär i juletider vet jag inte riktigt om jag hinner, jag har köpt EN jävla julklapp, så jag lär ha fullt upp, med tanke på att det är 13 dagar kvar, men jag tror jag ska hinna! :)


gulleplutt! ♥

ha det bra!

lätta ditt hjärta!
Postat av: ida

go johanna, go johanna! ;)

2011-12-11 @ 20:41:34
URL: http://idamoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0