19.37 i tried to be cool, but your so hot that i melted, i felt right through the cracks

tjenixen!

jag har väl inte varit aktiv i helgen, men det kan ha och göra med att jag har städat rummet från golv till tak, och gjort 6 inlämningar. jag är oerhört stolt faktiskt. jag känner att nu är jag redo för skolan! känns oerhört bra! :) jag vet väl inte direkt vad jag ska hitta på nu, men någonting kommer jag väl på osvidare.

jag har förövrigt köpt varenda julklapp på pappas sida. mammas sida tar jag imorgon seddu. det blir nog fint dä. :) nu ska jag kolla mitt schema och sedan ska jag ner och äta och titta på copycat singers med pappi :)



ser ut som jag är hur vindögd som helst hahaha

så här såg jag ut när jag chillade med Melissa Horn, min syster och cirrepirre en fredagkväll i november.

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0