07.00 if i could write you a song that make you fall in love

god morgon världen!
jag sitter nu här och är i vilken minut som helst påväg till skolan, vad underbart.. näääääää..
men ändå liksom, varit sjuk i influensa, vilket kanske inte är det bästa sättet att spendera sitt sportlov. men annars har jag varit hos min syster i göteborg med min mamma i nästan en vecka, och det var väldigt mysigt, men oj vad skönt det vart att få sova i sin egen säng igen efter att ha delat en otymplig luftmadrass med min mamma.
på fredag är det ålle som gäller för hela slanten! gud vad jag gillar det! hihi bra! :) synd bara att en del av mina ordinariefestkompisar inte är med denna gång. men jag nöjer mig mer än väl med de som joddlar iväg på vägen med mig under kvällen! (hoppas jag ;d)
ja.. det känns som om jag är back on track med bloggen, så vi håller tummarna! men nu ska SPRINGA till bussen eftersom klockan tickar mina kära.


lätta ditt hjärta!
Postat av: hihi raggelse

Gud va du är duktig, sötiiiiing!!

2011-02-23 @ 11:14:39
Postat av: hihi raggelse

Gud va du är duktig, sötiiiiing!!

2011-02-23 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0