18.00 En elegi för alla sorger den där hösten handla om


du vet hur jag är
jag fattar ingenting...

har jag väntat mig för mycket blåste jag iväg jag ser tillbaka på en radda av affischer jag tror jag drömde om ett liv bara utan korridorer utan korridorer skulle jag bli lycklig du kände mig när åren var terminer när sommaren var helig och nätterna var allt du har vart densamma som en klippa genom tiden med en hand som verkat räcka åt oss alla minns du när vi satt utanför Strandbaden i Falkenberg och lyssnade på när havet blåste in det var långt innan honom det var långt före allt men jag kan inte komma på att jag saknade nåt då
jag fattar ingenting...

Vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut
Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut
Nu skulle inget bli som förr, vi var i en annan division
Vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron












lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0