07.32 I know your every move, so wont you please let me be

men godmorgon! jaaaa... verkligen en god morgon..
skoldagen igår var helt tummen upp! eller ja.. ganska vart fall :)
kl. 18.30 befann jag mig i en sal som så fint kallas 223 i vartoftaskolan, ack vilka minnen den salen väcker.
jag var på en föreläsning med målvaktstränaren från hv71, och efter det var det årsmötets dunkande i bänken som ekade i salen.

men inatt, sisådär 00.15 (ca) mådde jag väl inte piggelin? ne för då spydde jag som en kalv, och jag säger såhär, jag vill inte äta spagetti på ett braaaaaaaaaaaa tag. uugh.

men aja, nu får jag la skynda mig att ta på mig kläderna för min pappa tycker jag ska prova en skoldag, och det gör jag väl då :)


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0