00.09 are you happy, are you satisfied? how long can you stand the heat?

ajajajajajajajajajajajajajajajaj!
idag har det varit världens mest underbarste väder, men ah.. dum som jag är, vad glömmer jag? jag med världens sämsta pigmentförsedda kropp? jo jag glömmer självklart att smörja in mig.. så jag har ont på bröstet, magen, låren, axlarna, nyllet osv. hela kroppen i princip, men ajaha.. nu på kvällen har vi varit på vallarna och jo.. helt ok!

nu ska jag ta en leverpastejssmörgås med gurka på, sen ska jag sova.. möjligtvis med lite glee i skallen.. :) pyss!
(om jag hade varit en sån brud, som lägger upp bilder på mig själv när jag själv tagit dem i underkläder på en meters avstånd, så skulle jag väl antagligen lagt upp den så ni skulle fått sett min totalt sönderbrända kropp.. men synd för er.. jag är inte sån! ;d)

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0