10.19 while i'm alone and blue as can be, dream a little dream of me.

tjenixen!
nu har jag nyss vaknat... typ. en timme sen kanske.. hahah och skrattar här i husvagnen tyst för mig själv när jag ser ut genom fönstret och ser på alla som håller på att ge upp deras semester på grund av vädret, men vi just hang in there u know. like it should be. :D hihihihi

idag är det måndag, och vi ska snart åka till outleten, sen får vi se vart dagen för oss, vädret suger och vi ska köpa stövlar... HAHA. lagom skoj duvet, på semstern och sånt :o.
ah.. igår kunde jag inte somna förräns klockan närmade sig halv fyra, och jag blev som sagt väckt när jag vaknade vid nio. hhaha :D men nivet.. så länge man är posstiv som FAN, så går allting bra?!
haha bara sex dagar kvar tills ellinorisen kommer, om vi stannar sålänge, men jorå.. klart vi gör du vet mannen! :d hahah..
nu ska jag gå och depprimera mig över att jag måste fixa mitt hår nu, fan.. luggen har blekts så av solen, och topparna är nästan kolsvarta om man jämför med luggen, sånt gillas... inte. ;d




ah men livet är najs. :d

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0