12.13 you see a sight that almost stops your heart, you try to scream, but terror takes the sound before you make it!

hihihih tjenis.. jag är i falkenberg nu. punkt slut! that's it. mer har jag inte att säga typ...
förutom det faktum att vädret suger, det är vatten upp till fotknölarna. bokstavligen. gäätt. världens jävla åskskur braka loss igår, och det låter ju så in i hel..te mycket mer när det går ut över havet, men äh.. jag tycker åska är mysigt :) imorse när vi vaknade så gick min far upp och tittade ut.. hahaha på vippen att ge upp efter en dag, men underbar som jag är övertalade jag honom hhaha  a-w-e-s-o-m-e!:)

ah, nu ska jag väl göra någotannat? nää.. jag stannar la vid datorn antar jag. fiiiint. ihihi det blåser osånt!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0