18.29 if i was to leave when you need me most, i'm forever keeping my angel.

hhiihihihihihihihih hahahahahahhaha hohohohohoohoh jag kan verkligen inte sluta garva?! HUR PATETISK FÅR MAN VARA?! hahhahahahhahahahahahaha hehehehehehhehehehehe HAHAHAHAH!
nä nu ska jag sluta... hahahah

snart kommer ellinor aka "stumpan, osv" (hiihihih) hit, och haha ah det blir nog fint tycker jag :) sista gången jag träffar henne innan det bär av mot staden med stort F, och nej.. inte falköping. ni som läst bloggen det senaste taget fattar nog ganska snabbt, att ja.. det är Falkenberg jag snackar om. första veckan ser ju sådär ut va? men andra veckan när ellinor min underbara vän kommer ner, så lovar jag.. det kommer bli askalas.. jag menar vi har ju varit där en helg innan.. och haft hur jävla sjukt kul som helst, så en vecka kan ju inte bli sämre! hihi :D ah... nu ska jag fortsätta plocka och pilla lite på mitt ordningsfulla rum.. "hoho"






 

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0