23.45 if you wake up and don't want to smile, if it takes just a little while, open your eyes and look at the day.

hejhejhejhejhejhejhejhejhej!
nu ska jag snart gå och knyta mig, för jag har mycket att göra denna veckan. jag ska sortera tvätt. städa ett hus, städa en husvagn, tvätta massa kläder, packa kläder, klippa gräs, leva, springa, massor!

jag har varit hos bästefarmor och hämtat husvagnen idag, gött, så jag slaggar väl där i natt.. :) sen så ska vi se till att få mycket gjort innan solen slocknar, och jag ber till himlens alla gudar att mina hmgrejer kommer imorgon, så jag kan få njuta av det i falkenberg!!! hoppashoppashoppashoppashoppas!!!


godnatt!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0