18.05 loving you, isn't the right thing to do, how can i ever change these things that i feel

ah men tja. igår som sagt så cyklade jag och ellinor min kära vän till falköping, och det gick faktiskt riktigt bra, kanske alla dagar man cyklat till och från jobbet i kättilstorp lönat sig, och något som är ännu skönare är att mitt knä börjar kännas bra igen, så löparskorna följer med till falkenberg säger jag bara. woho! man märkte på ellinor att hon var helt död, blöt om näsan och kläder for, medans jag lugnt satt där och trampade, :d

jag sitter här och äter wok. gatt... har varit hos mamma inatt och ja.. ellinor slaggade la där också.. har även dragit slutsatsen att det är väldigt härligt att cykla i stan. hihih. ah... jag har väl inte så mycket mer att berätta nu men... ah det blir väl bra antar jag :)


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0