20.01 you're gonna catch a cold, from the ice inside your soul

tjenare hihiihhi.
min kära följeslagare och bästa vän, Ellinor Bergström, som förövrigt fyllde sjutton somrar igår, ska hoppa på cykelsadlarna och trampa oss in till falköping vilken sekund som helst, så det är väl bäst jag gör mig iordning antar jag. som sagt ställer vi kosan emot falköping och där har jag inte varit med cykel på väldans länge.. spännande....  nu kilar jag emot stan men min bedårande vän som aldrig kan komma i tid..



it took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises

And now you're back
You don't get to get me back


lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove på den låten !!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0