15.30 jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen

tjenare kungen!
ah inte min vecka detta.
i tisdags var det äntligen dags för mig att träna-------trodde jag...
ne för då är jag så jävla klantig att jag vrider om mitt knä när jag går ut från toaletten... domen löd.. uttöjt ledband. inte så najs.. så nu går jag för fulla muggar för att träna upp knät så jag kan vara tillbaka på fotbollsplanen snart nog! på tal om det så blev jag väldigt stolt över laget mitt igår, vann med 11-0 på borta planen, hur underbart som helst, plus att vår målis tog en straff... bara sådär.. sånt gör mig glad!
ah så jag får nöja mig med att vara supporter ett tag framöver, men när de spelar så duktigt... har jag inget emot det. särskilt när de ligger 1 poäng under ledarna i serien.

idag är det en av alla lediga dagar och det firas med god mat osv. najs.
jag har också fått min pappa att åka till pressbyrån imorgon för att köpa spotify premium. åh vad jag gillar honom!
jag har också oerhört svårt att förstå att det är drygt två veckor kvar till sommarlov... hela ettan är snart slut.. känns väldigt konstigt.. har gått så fort, känns liksom som om det vore igår vi stod där i kyrkan och jag var så himla sentimental, att nian var över.. att man såg ut över den gamla klassen och kunde inte låta bli att undra vad som skulle hända härnäst.


galet..

lätta ditt hjärta!
Postat av: Töfta

Tog ju straffen för dig Johanna för du inte kunde medverka ;)

2011-06-02 @ 18:22:02
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0