17.35 the scars of your love reminds me of us

tjenare. jag lever. jag har varit med ellinor hela helgen. behövligt. längesedan vi umgåtts så mycket. vi har varit på studenten och ack vilken känsla, om två år står vi där.. :o alldelles för fint egentligen sen följde la fröken med mig hem och sov här.
igår gick ellinor hem vid tio kanske. sen pluggade jag och handlade lite osv. sen gick vi ut igen, ellinor bet sig i tungan.. o jävlar vilket fetingajack det blev. uscha.. sprutade blod. vi stannade ut tills klockan blev morgon och solen steg sig över vartofta. vi satt och filosoferade vid skolan hurvidare det är att vara kille, och hurvidare det finns konstiga människor. ojdå.

ellinor, jag älskar dig.. du är den bästa jävla vän som finns! glöm aldrig det vännen!

sjuttiotalare och ball.


bildbomb från studenten kommer när jag orkar. ;d


Baby, I have no story to be told,
But I've heard one on you and I'm gonna make your head burn,
Think of me in the depths of your despair,
Make a home down there as mine sure won't be shared,

narkotikalåt för mig det.

"kan man bli rik om man säljer cannabiss?" (Ellinor Bergström)


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0