22.09 i just have to stay and face my mistakes, but if i get stronger and wiser i get through this

hejsan mina vänner...
ah idag så fyller min älskade!!! mormor 85 år, jag skulle väl göra vadsomhelst just nu att ha henne här hos mig. men det är dessvärre omöjligt. så  idag begav jag mig emot hennes grav med en blomma och ett ljus, och jag hade hellre önskat skinande solsken på hennes dag. ♥

jag har ju inte varit så himla aktiv men jag tar mig igenom min vardag och glädjer mig åt att det endast återstår nio dagar till jag avslutar första ring.. och som låten lyder... så fattar jag faktiskt ingentiing! men what the heck.

jag har också varit i falkenberg med min pappa och farmor och hälsat på min faster och farbror som har sin husvagn vid olofsbo, och det är för det stället mitt hjärta klapprar. ♥





ahahhaha ah snygg bild, och jag ser ut att vara fett som en elefant, men ah.. bildbevis på att jag,
jag har badat i havet.


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0