11.40 it takes a fool to remain sane

oh my god.
ah okej. nu sitter jag med läxor upp till näsan och gick upp vid nio och började plugga. jippie!
men ändå.. det är ändå ganska skönt att få det gjort liksom.

ah men igår hade vi en dag med laget och det var jätteskoj. jag kilade bort till gympasalen med min kära barndomsvän Sofie Johansson vid tre ungefär. sedan var vi där till lite innan fem. sedan gick jag hem och duschade. vid tjugo i sex gick jag bort till strömsborg då vi skulle käka tacos. det var gott! :) sedan typ vid halv åtta gick vi ner mot elin och där tittade vi på melodifestivalen. eric saade vann., like who would know?
men ah. efter det vart jag sjukt trött och jag gick på övertid och började flumma. men tur att man roar någon. jag och elin började flumma ännumer med en peruk och bilder. oj vad kul vi hade!

bilder kommer sedan.

fierce and love!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0