15.21 14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.


ah, detta är innan terrassen en vårdag för längesedan. det är jag med mitt überblonda hår
och Lisa Gustavsson som då vart min bäste vän. tiden var bra då man gick till terrassen och
hade det fruktansvärt trevligt utan att tänka på förfest, osv. men ack vilka fina minnen jag har
med tösen över på bilden! på något konstigt vis... så kan vi fortfarande prata om allt och ingenting.
allt blir väl ännu bättre när hon ska flytta typ 100 m från min mor? :) ah. goa minnen cheyen!

lätta ditt hjärta!
Postat av: lisa

oh those dancing days, fantastiskt! jag flyttar om en vecka nu ju typ, hihihihiih ÅH.

2011-03-23 @ 15:21:32
URL: http://fjantlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0