17.14 3e bilden: En bild på någon i din familj.




för er som inte ser det är detta min yngsta storasyster.. jag älskar henne något så otroligt och hon finns alltid där för mig, oavsett location, time, day... och vi är så sjukt lika innuti pannloberna. helt galet.. det är nog det som gör att jag älskar henne så galet mycket.. vi kan alltid skratta oavsett åt vad, det bara sker liksom. vi pratar om allt och hon är nog en av mina största förebilder.    JAG ÄLSKAR DIG.


lätta ditt hjärta!
Postat av: Sarha

Såg detta inlägg nu... en tår trillade ner från min kind och jag blir rörd, fan hannie, ja som ska till jobbet, nu har ju mascaran runnit ;) haha! älskar dig så otroligt mycke, och jag vet att du är BÄST, vet du??!!

2011-03-15 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0