08.27 jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat emellan och det är bra.

tjenixewn!
nu sitter jag på min säng och hoppas fötterna av mig att sandra kommer idag. men ah.. här är ho´ förresten.
http://mindregradde.blogg.se. ah. nu inser jag att det är nu jag borde skriva ungefär "det var ett tag sedan nu, men jag lovar att bättra mig. har liksom haft tusen saker på g och varken orkat eller brytt mig." men nää jag känner att jag gört när jag vill.. sen går det ju i intervaller precis som allting annat som kommer framför mina fötter.

igår var det exakt två månader tills jag ska kika på Melissa Horn i Jönköping med min älskade storasyster, och hennes pojkvän. gud vad fint det kommer att bli.

om två veckor börjar inomhussäsongen och då är jag frisk(pepparpeppartaiträ!!) och kör gärnet. det låter väl bra.
ne nu ska jag klä på mig lite kläder eftersom underkläder är verkligen inte!! dagens outfit ahahah


jag hatar måndagar!


bilder ger jag er när jag orkar osv. hahah med mitt nya objektiv har jag tagit häftiga fotbollsbilder, och sånt nivet. så det får ni när jag orkar ladda in bilderna på datorn.





så fin du är vännisen!



pusshej!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0