20.21 so i wanna say thank you cause it makes me that much stronger, makes me work a little bit harder it makes me that much wiser, thnaks for making me a fighter.

tjena.
de senaste dagarna, veckorna har varit händelserika må jag säga. det har varit danmark, det har varit fest. (väldigt mycket fest) det har varit skola, det har varit husvagnar osv. busy busy woman woman liksom. till helgen som kommer ska jag äntligen ner till falkenberg med husvagnen och ställa upp den med bästisellinor. hon är fin den människan. sandra är också en finkul krumelur. i.f.y.
jag är lite mör i kröppen eftersom det var åttiotal igår och givetvis gick jag all in där. det var najs. hihih.

nu ska jag äta. :DD pusshej!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0