17.59 i still breath, but my heart is barely beatin', weavin' dreams on a broken lawn, healing wounds will not stop my soul from bleeding

jag saknar dig med massor sarha, ja! det tycker jag verkligen vi ska göra, snarast möjligt.
hört att det inte är lätt att ta kort på ett rörande motiv?
 
annars mår jag bra. skolan går bra. jag har kanske inte så mycket inspiration, så jag tar mig en kaffe och lite choklad och gör lite läxor.jag kollade på "jag saknar dig" igår, har nog inte gråtit så mycket på länge, för jag hade så sjukt ont i ögonen idag, men det är najs.
känns lagom bra att veta att jag är ledig imorgon, men ska till tandläkaren tjugo i åtta imorgonbitti. lagom surt. nu ska jag sura en stund och tycka synd om mig själv.
 
 
 
KÄRLEK!
 

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0