18.22 turn up that radio, hear the rock n' roll, malibu shines like summer gold, wild beaches in the salty wind

det är alltid lika svårt att veta hur man ska börja... men nu kör vi!
jag sitter och kollar på behind the music om lil wayne today, och han är rätt bra ändå!
 
jag har insett några saker idag,
1. min syster går verkligen på göteborgs universitet (!!!)
2. detta kommer bli ett bra år med klassen, sista året! NU JÄVLAR!
3. jag kommer ha några tatueringar innan jag dör.
 
jaa. nu kommer snart sandra, och jaa.. det är trakorrace, och jag känner PAARTY... eller gör jag? jag tror jag stannar hemma. höhö
 
ha det bra ni människor!
 
 
 
KÄRLEK
 

lätta ditt hjärta!
Postat av: Sarha

Fään vilka uppenbarelser du fått =) haha! Vill bara säga att jag älskar dig och saknar dig en gnutta redan! Träffas snart? puss

2012-08-27 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0