21.45 you're so damn hard to please, we've got to kill this switch, you're from the 70's but i'm a 90's bitch.

hejsan hoppsan!
jag går i trean nu och är cool.. det känns ganska så mycket surrealistiskt att nästa flock som tar studenten är bland annat jag, och alla andra av mina klasskamrater som jag gått med sedan barnsben. jag minns när vi jagade varandra med sparkcyklar, eller åkte vattenrutschkana nakna om somrarna på förskolan och nu så har alla körkort (utom jag, mitt novemberbarn) och allt känns så konstigt bara. men så är det ju, man växer upp.
kanske lite skönt också..
jag har till och med redan tagit tag i mig själv och gjort min första läxa för i år idag. kind of cool. det känns väldigt skönt också faktiskt. allt flyter bra och jag har ambitioner för framtiden för första gången typ. nu ska jag äta lite mer mat, ta en espresso från min sjukt snygga kaffemaskin(!!!) sen gå och lägga mig, för imorgon kommer min bästakompis och då är det bäst att vara pigg.. hihi
där fick ni allt ett rejält inlägg ni. ovanligt.
 
ps. jag vet inte varför min rubrik smälter samman med the doors... men alla gillar väl dem, så det gör väl inget??
 
KÄRLEK

lätta ditt hjärta!
Postat av: Anonym

Haha, du har ju mig utan körkort också (95-barn)

2012-08-23 @ 22:15:04
URL: http://Andrealiindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0