23.01 well, you wonder why i'm always dressed in black, why you never see birght colors on my back

jag har sådan sjuk beslutångest! när jag fyller 18 vill jag tatuera mig på handleden, något enkelt liksom, inte för stort men jag vill ju att den ska symbolisera något med, har hittat massor av fina tatueringar, vad tycker ni?
 
 
jag är ganska inne på några fåglar, men har inte bestämt mig än.. vad tycker ni?
 
 
 
KÄRLEK!

lätta ditt hjärta!
Postat av: Anonym

Ja själv är inte för tatueringar... känns så ute liksom.... HAHAHHAAHAHAHHAAHHAHAHHA!!!!
Vi kan inte hitta ett motiv då? som vi kan göra ihop, en syskontattoo??
Ärta massa!

2012-08-28 @ 07:52:23
Postat av: Töfta

du får tatuera in mig ;) hihi, skojade bara :) fåglarna va fina :)

2012-08-28 @ 11:23:56
URL: http://annatofta.blogg.se
Postat av: Nen

Fåglarna va jätte fina. dom skulle jag kunna tänka mig själv faktiskt. Ärta pärta puss

2012-09-03 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0