10.21 so i made up my mind, this must come to an end. but look at me now, will i ever learn... i don't know how, but i suddenly lose control

ah, tjena.
jag är ganska trött. jag vill sova. men det ska jag inte. idag ska jag städa mitt rum. det behövs. inte skoj.

igår var jag hos min farmor då, och det var jättemysigt faktiskt, väldigt god mat (som jag dessutom fick med mig  lite av hem också :)) jag tror min farmor har världens godaste kaffe också! mmmums!
förra helgen var det party med några tjejer från klassen, oja... det gick väl kanske inte som önskat. men jag hade kul ändå! tack flickor!!!

jag har sådan sjuk träningsvärk efter veckans pass på form... functional moves! asbra!! om ni vill känna smärta i rumpa och lår, så prova det. gött faktiskt! :)

som sagt idag då.. ska jag städa på mitt rum, äta farmors goda kycklingpaj, och hänga lite.. sounds good....

ps. JAG VILL HA SOMMAR. ds.


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0