14.25 you got a new friend, well i got homies, but in the end it's still so lonley.

ah tjenare :)
nu på förmiddagen har sandris varit här, vi har spelat gh och ja.. jag äger. sen har vi druckit kaffe x2. en vän som är precis lika tokig i denna dryck som jag. jag har fixat hennes blogg. ganska jävla snyggt faktiskt. vi fotade henne i förrgår och jag sminkade henne oså, så det blev lite fotostudio.. vilket min pappa hade väldigt skoj åt.

vad jag gör av resterande dag återstår se, jag kanske sminkar mig superdupermycket för att prova och sen tvätta bort det, och gör en ny sminkning, eller så fastnar jag i gh eller mariokart... eller så slösar jag bort min dag vid datorn. jag får se!



här sitter jag chillar i min pappas asgoa tischa.
pusshej!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0