16.30 i just walked in to found you here with that sad look upon your face, i should have changed the stupid lock i should have made you leave your key if i had known for one seccond you be back to bother me

hejsan hejsan hejsan!

jag hade det asbra med sarha igår, gud så mysigt vi hade det!
jag kom till henne runt åtta, vi gick och handlade och tjugo i nio började vi baka scones, och åt världens godaste frukost. sen gick vi upp till stan och hälsade på mammi med blommor, nymalet kaffe och lite godis som en kryapådigallahjärtansdagendagefterpresent liksom. sen gick vi hem till sarha med mamma i följeslag och lagade mat igen! ihihih mys!

jag fick med mig ellinor hem är igår och hon har länsat mitt kakförråd och mitt glassförråd.. haha samt min mobil fick sig en stöt när jag hade somnat.. ellinor är inte att lita på alltså... hihih

nu ska jag laga mat och tagga för träning, det blir nog fint!



ÄRTA!

lätta ditt hjärta!
Postat av: SARHA

NANNA!

2012-02-17 @ 09:50:05
Postat av: Töfta

Ho är bra söter din syster! :)

2012-02-20 @ 21:58:36
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0