20.33 if you want to know, you wounded me, you wounded me down to the bones, but a part of me, a part of me knows

ah tjena. här var det dött.
men jag har varit hos mamma då jennie och jonathan och theosen kom, och det var så mysigt att jag inte hann uppdatera. ärta på er!
sen har jag även åkt på nån förkyldning här och tappar sakta men säkert rösten. fan.
ah... idag iskolan så var det oerhört flummigt. kanske lite för flummigt.
nu har jag köpt ett par nya byxor och en fin klänning til i sommar. det blir nog bra. jag behöver verkligen förnya min gaderob. men det lär jag få vänta med känner jag. fan.



jorå.

några gamla härliga sommarbilder. nu vill jag till falkenberg. nu.

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0