20.40 det kommer svida till, men jag behöver det. jag måste ändra historien, jag måste ändra om de där sista orden.

hejsan hoppsan!
idag har jag och min pappa och sandris varit i falkenberg. och så skoj vi hade. hihih vi fikade i bilen... kaffe ur termos, äggmacka i smörpapper och ostmacka med gurka och en muffins. sådär lagom tisdagsmys.

tisdag och det är standardträning. men när jag precis är påväg att ta handtaget och gå ut och vänta min skjuts.. ringer min mobil och lasse w ljuder ur högtalarna. då är den inställd. känns gott. lagom otaggat liksom :(

imorgon ska jag för första gången få träffa min underbara syster, sarha. (hon som är som mig fast annorlunda.. hon som ser mig för den jag är, och inget annat.. hon som delar samma underliga humor som mig, och hon som jag alltid kommer att älska!) känns det som... vi kommer ha det sååå mysigt faktiskt!!! jaa det tror jag av hela min själ! hihihihhihhi

nu ska jag äta med min pappa!


hejdå!

lätta ditt hjärta!
Postat av: Töfta

haha.. ja du och Sarha är precis likadana fast inte ;) Godingar bägge två :)

2012-02-14 @ 21:54:57
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0