17.06 vill hellre genomlida 99 jävla vintrar, rulla naken över krossat glas äta fimpar

mest för att jag inte har orkat ta i tu med den tredje delen för jag vet hur tidskrävande de två första delarna var, och för att jag har lov! men nuså kör vi!

del 3
September 2011.
denna månad gjorde jag väl inte direkt så jätteeeemycket! jag jag gick numer inte längre första ring, utan andra, och jag vande mig vid tanken av att 95' var bland oss nu, det kändes ju lite konstigt men det funkade! jag väntade tills jag nästan dog på inomhussäsongen i fotbollen så jag kunde komma tillbaka till den, saknade den så det gjorde ont! jag bokade även in en klipptid på LA studio och blekte mitt mörka hår.. mer än så gjorde jag väl inte direkt.

den första bilden med den nya hårfärgen. var toknöjd!

jag njöt lite till denna snyggingen också.
Oktober 2011.
oktober var en seg månad. jag festade väl måttligt, eller ja.. det var jävligt skoj! jag åkte till falkenberg över dagen, tog det mest lugnt... det händer liksom inte så mycket dessa höstmånader.. men ah! jag åkte till skövde med sofiepropp på höstlovet och det var oerhärt skoj. veckan efter höstlovet gick jag även ut på apu i 6 veckor.

ida är en väldigt söt människa!

lite halloweenpartaj
November 2011.
denna månad, var väldigt bra! jag fyllde 17 höstar, och kom på att det bara var ett år kvar tills jag fyller 18 med alla dess previlegium. odencup spelades, jag vred sönder knät... IGEN. men det var lugnt. mammi fyllde år. och fest blev det! jag kikade på melissa horn med min älskade syster och gissa om det var mysigt!

kidnappades en helgdag i november och firade min födelsedag! finfina vänner jag har!


taggade odencup med miasötisen!

ärta
December 2011.
nu började den hysterin över julklappar. men det var ganska lugnt på den fronten.
APUn slutade några dagar innan jul, och vi hade tjejmys här hemma med Lisa, Ellinor och Sandra innan jul och bytte lite julklappar och dylikt. det var mysigt. men självklart blev det lite fest denna månad också.
Nyår firades på bästa möjliga sätt! med ellinor, lisa, rebecka, och sandra ute hos rebecka, sen en taxi in till stan till dagnys. åh vad roligt vi hade flickor!!!! puss på er!

börjanavdecemberfest-bigbrotherpåterrassen

nyårshänghosvärldenssötasterebecka! heltnormalt.



så var det med det... hioihhiiih


nu ska jag tagga kalas hos världens bästa farmor! ps. jag har lov.



lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0