23.00 It's Uncle Sam who's asking, so your mother will approve, Tomorrow I'll be fighting, and I'll win this war for you, Let's do it for our country

jag är stolt svennebanan idag igen! härligt Zlatis, fan vilket mål du gör määän! Larssons mål var inte heller illa! stolt svensk alltså, stolt!

fotbollskolan idag gick jättebra. träffade mina härliga tvåor igen, (de jag hade apu hos). alltid lika härliga!!!
jag snorade inte på min fisk (jag hoppas ni förstod att jag skämtade, jag gillar inte snorig fisk.)

nu ska jag och min nybadade kropp gosa ner i sängen.
om en dag åker jag hem! hem till mitt paradis, hem till mitt falkenberg! KÄRLEK.


marry me?

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0