15.18 every day create your history, every path you take your leaving your legacy, every soldiare dies in his glory

efter att ha börjat dagen hos tandläkaren har jag så sjukt on i munnen, så jag kom hem och sov ett par tre timmar. det var skönt. annars har spenderat dagen med mannen i mitt liv, Michael Jackson, (rest in peace my love) idag har han varit död i tre år, och jag hoppas att han har det bra, liksom hans familj! jag har tittat på HIStory konsterten på youtube och jag blir glad i hela mig. fyfan vilken man! jag SKA ha biljett till the immortal tour i stockholm. smälter liksom ända in till kvarskrapet av mitt hjärta.
åh människa!
 
för er som vill se konserten har ni länken här!

KÄRLEK!
 

lätta ditt hjärta!
Postat av: Frida

SV: Jo det är bra :)
vad gör du?

2012-06-25 @ 16:25:25
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0