22.48 and he's gonna be wild as the wind, and one fine night, i'll be holding on tight, to a cool rider

tjena igen alla! ja... nu är jag här igen och jag börjar tro att jag börjar bli bloggberoende. men sanningen är den, att jag är otroligt rastlös. men alla som känner mig vet att det varar inte så vidare värst länge. höhö. jag blir glad när jag ser era komentarer och jag blir glad när statestiken går över 50 (blålinje) ni gör mig superglada varje dag!

facebookspel suger. dom är bereondeframkallande och när jag egentligen borde sova, så ligger jag och spelar bubble witch saga eller bubble saga eller candy crush saga eller någon annan jävla saga. som om min barndom inte innehöll tillräckligt med sagor liksom.. det är sånt som håller mig vaken om nätterna. det och en jävla hurredurrfluga.

imorgon bär det äntligen av mot falkenberg igen! det ska bli så skönt, det är som mitt andra hem idag och jag vet vem jag är när jag är där. skönt att ha hittat mitt paradis relativt nära, kunde ju varit på grekland eller något sånt. tur att det inte är så då.

jaa.. vill ni veta något mer om mig? vad som helst?
ställ frågan ut i cyberluften.



KÄRLEK!
 

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0