12.12 looking for a better way to get up out of bed, instead of getting on the internet, checking a new hit.

tjenare!!!!!!!!
kan börja med att tacka för alla mysiga hälsningar osv! alla syns dock inte, men jag har sett dem och tack tack tack det samma! :D

andra punkten på dagens agenda är att jag är förkyld, och det är ganska kul faktiskt.. har inte varit sjuk på drygt ett halvår och jag tycker det är roligt att nysa.. det kittlar så härligt näsan.. kanske är den enda som tycker det men ändå!  I LIKE IT.

ikväll ska jag vara ledare på fotbollskolan, får se hur det går.. vet inte vilka övningar som ska göras, jag kan inte springa osv, och jag kommer förmodligen snora på barnen... (ihihihi)

nu ska jag äta fiiisk... och nysa på den :D



puss!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0