23.53 if i could find a way to see this straight, i'd run away, to some fortune that i should have found by now

hääääääjsan!
ah jag lever även om ni inte tror det. men jag har åkt på influensan och legat i koma istortsett en vecka nu. inte kul mannen. inte kul alls. ja.. jag ska till skolan imorgon och så hur länge jag orkar med. jag känner mig fortfarande mig väldigt seg. men jag måste tillbaka nu..

jag hatar att vara sjuk, jag klättrar på väggarna av rastlöshet.. jag har målat som en maniac hela dagarna, och fått socialicera mig lite när sandra kom på en kaffe också. det var bra.
nu ska jag sova för imorgon väntar en tidig morgon.. blä


världens finaste låt. Glee Cast – Cough Syrup (Glee Cast Version)


puss!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0